RANGA E: | minimum TaiJutsu 1 ------------------------------------------------- Tokken | obrażenia: TaiJutsu+siła
 Użytkownik używając pleców i ramienia uderza przeciwnika z rozpędu, co może nieźle zaboleć. Podstawowa technika. ------------------------------------------------- Konoha Reppuu | obrażenia: szybkość+celność
 Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr". ------------------------------------------------- Shihou Hapou Shuriken no Maki | obrażenia: 1shuriken=1 Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy z klonów rzuca kilka shurikenów tworząc dewastujący atak. -------------------------------------------------
___________________________________
RANGA D: ------------------------------------------------- Konoha Senpuu | obrażenia: TaiJutsu+szybkość
 Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika. ------------------------------------------------- Konoha Shofuu | obrażenia: TaiJutsu+celność
 Polega ona na prostym, aczkolwiek bardzo silnym kopnięciu w górę. Podczas gdy atak kierowany jest na ręce, można nim z powodzeniem rozbroić swojego oponenta. ------------------------------------------------- Bunshin Taiatari | obrażenia: TaiJutsu+celność+NinJutsu
  technika wymaga stworzenia przynajmniej jednego KageBunshina, klony chwytają jeden drugiego lub oryginał i rzucają nim do celu z ogromną prędkością ------------------------------------------------- Erubou | obrażenia: siła+szybkość
- atak mający zastosowanie jedynie w bliskim zwarciu, jest to poprostu uderzenie łokciem. z racji tego że łokiec jest krótki i dośc twardy atak jest szybki.
___________________________________
RANGA C: ------------------------------------------------- Konoha Gouriki Senpuu | obrażenia: TaiJutsu+szybkość+celność
 Jedno z podstawowych uderzeń Gai. Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu. ------------------------------------------------- Shishi Rendan | obrażenia: TaiJutsu+siła+szybkość+celność Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu cały kombos wieńczony jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów). ------------------------------------------------- Rendan | obrażenia: TaiJutsu+siła+szybkośc+NinJutsu może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie. ------------------------------------------------- Dainamikku Entorii | obrażenia: TaiJutsu+szybkość+celność
 polega na zmyleniu przeciwnika i ataku z zaskoczenia. np. rzucamy kunai lub robimy cokolwiek aby odwrucić uwage preciwnika, a następnie w tym momęcie korzystając ze swej szybkości uderzamy beżpośrednio w oponenta nogą lub ręką kiedy ten nas niewidzi. technika skuteczna w kombinacji z shunshin no jutsu. -------------------------------------------------
___________________________________
RANGA B: ------------------------------------------------- Hayabusa Otoshi | obrażenia: TaiJutsu x LVLpostaci
 Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu. Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie a głowa przeciwnika była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową w jakąś przeszkodę. ------------------------------------------------- Taren Ken/TarenKyaku | obrażenia: siła+szybkość+celność
   Prosty atak polegający na bardzo szybkim wymachiwaniu ręką lub nogą podczas uderzenia. Przeciwnik ma wrażenie, że kierowanych jest w niego kilka ciosów i nie sposób jest odgadnąć, który jest prawdziwy. ------------------------------------------------- Senen Goroshi | obrażenia: TaiJutsu+celność
 Sekretna technika... Tzw 1000 lat bólu... polega na włożeniu palcy złożonych w pieczęć tygrysa w odbyt, co powoduje wystrzelenie przeciwnika w powietrze... -------------------------------------------------
___________________________________
RANGA A: ------------------------------------------------- Tsuuten Kyaku | obrażenia: TaiJutsu+siła+szybkość+celność
   shinobi wyskakuje i unosi nogę w góre, z całą siłą i szybkością uderza od góry w przeciwnika. technika bardzo efektywna ------------------------------------------------- Raigaa Bomu | obrażenia: (TaiJutsu+siła+szybkość) x LVLpostaci
 
 podnosimy oponenta za pas od tyłu w taki sposób(jak na obrazku :D) aby był odwrócony do góry nogami, następnie rzucamy nim o ziemie aby upadł na kark. technika jest tak silna że bez specjalnych technik ciężko ujść z życiem.
|